onsdag 28. desember 2011

Redesign of a scrapbook paper organiser




Flere ganger har jeg tenkt at jeg burde få en fin hylle til å oppbevare alle mønsterarkene. Det å få tak i slike gode hyller i Norge er ingen enkel sak - og det har blitt mange samtaler om dette med scrappevenner.



 
For omlag et halvt år siden fant jeg denne papirhylla som noen skulle hive. Den var full av støv og litt riper i lakken, men ellers hel. Den hadde hele 9 utrekkbare skuffer med god plass til ark i A3 format. Denne kunne jeg ikke gå forbi - og jeg følte meg litt som Espen Askeladden og sa til meg selv "Å, jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre, så jeg fører vel den". Hylla satt jeg ned i snekkerboden - og nå før jul fikk jeg endelig tørket støv av den, pussa den og malt den om.

 

Planen var at hylla skulle passe under pulten min, men den var 2 cm for høy - så den måtte kuttes litt i høyden for å gå inn under pulten.

Så nå er det bare å sette igang å sortere ark.

1 kommentar:

  1. WOWWWWWW den var skikkelig kanooooooooooooooonbra, heldige du :)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...