søndag 25. mars 2012

The BP spirit - deep in my heart

Jeg lager noen LOer - men har ikke blogget så mange av dem. Denne gangen har jeg laget en LO med litt historie. Vi er en speiderfamilie som har vært speidere i generasjoner. Litt morsomt er det at min engelske svigemor var på speiderleir og kjente Odd Hopp - som er en av våre speiderguruer her i Norge.  


Til denne LOen har jeg prøvd å finne de tidligste bildene av alle i familien i telt - så disse bildene ble resultatet. BP merket har jeg sprettet av leirbålskappen min - og det har vært med på ganske mange leire.



2 kommentarer:

  1. Knall flott lo :-) Den blir blott i ramme på veggen :-) Flink du :-)

    SvarSlett
  2. Veldig flott LO, Kirsten :-) Koselig med litt historie i den også, og artig med din svigermor som kjente til Odd Hopp. Regner med at det er Baden Powell du har bilde av der ?
    (Jeg rakk bare å være 'solstråle', og fremsa speiderhilsen med bare to fingre...)
    Kjempeflott den gaven du lagde i siste innlegg også, den har jeg jo også sett :-)
    Kos deg videre denne vakre søndagen.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...