torsdag 1. mars 2012

Something old, new, borrowed and blue - A Vintage challenge at Kort o Mania


Ny utfordring hos Kort o Mania er Vintage. Jeg har laget et bryllupskort. Her har jeg brukt mange gamle resteark fra Panduro, Maja design og Ladybug. Bildet er fra Pretty design og metallhjertene er fra Korthobby. Tekstilblonden er fra Stoff og stil og utskåret blonde er fra Silhouette. Halvperler fra Kort og godt.


Baksiden er enkelt pyntet med svirle fra Silhouette, og samme blonder og ark som forsiden. Jeg har også med mitt egne digitale stempel.

Jeg er også med på disse utfordringene:


6 kommentarer:

  1. Så lekkert dette var:):)
    Takk fir titten:)

    SvarSlett
  2. This is really beautiful.
    Hugs Teresa xx

    SvarSlett
  3. Totally gorgeous! Thanks for playing at CES CHALLENGES...good luck! xx Jenny xx

    SvarSlett
  4. Et aldeles nydelig kort, i herlige duse fargetoner!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  5. This is such a beautiful card! I love the vintage feel :D Sorry I am late in commenting on your creation good luck with the prize draw and I hope you can join us at Crafts and Me again this week.

    Hugs

    Amy xx

    SvarSlett
  6. A very great card - love vintage!
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...