onsdag 16. mai 2012

Ny utfordring hos Kort o Mania og hyggelig dialog med Bok Makaren AB

Ny utfordring hos Kort o Mania er en Bingo. Denne gangen ville jeg lage et kort med Gunilla Bergström herlig Skybert figur. Problemet var at det ikke fant stempler til Albert eller Skybert. Skybert figuren på dette kortet tegnet jeg derfor selv - etter forsiden på boken "Kjapp deg Albert Åberg" - men med Skybert istedet for Albert. Jeg liker ikke å publisere uten tillatelse, og figurer som dette er gjerne beskyttet av en litt utvidet opphavsrett på figuren. Derfor har jeg kontaktet "Bok Makaren AB" (som ivaretar figuren Albert Åberg) og fått tillatelse til å publisere kortet. Stempler av Albert Åberg figurene er etterlyst - så nå er det bare for oss kortlagere å se om det etterhvert kommer noen herlige stempler med Albert Åberg :)



På dette kortet har jeg kun brukt forskjellige restepapir. Blå blomst fra Prima Flowers og små rosa roser fra Kort og Godt. Saks i Skyberts hånd er fra korthobby. Hårføner/embossingpistol og brille charm er kjøpt i England. Jeg har brukt alle ordene i bingoen :) Jeg har brukt: Punch, bling, osteklut (gassbind), knapper, tekst, prikker, blonde, blomster og charms.

2 kommentarer:

  1. Herlige Albert - nydelig kort :)

    Klem fra May Grethe

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort i så utrolig herlige farger Kirsten!
    Ha en fin 17.mai!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...