torsdag 18. oktober 2012

Blog candy :)

This will be moved to the top. This was posted first time 23rd of September. For new posts see under.


I have been blogging for 1,5 years - and have had more than 50 000 visitors. Therefore I decided to have a blog candy.



The candy includes:
  • One Magnolia stamp - Koala Hug Tilda
  • Morehead - Angel clear stamp set
  • Panduro  - Clear stamps alver
  • Two sets of Marianne design dies.


To enter the blog candy - you need to:
  • Leave a comment after this post
  • Be a follower of my blog
  • Take this photo with you to your own blog, and post it in your sidebar or in a post. Leave a link to my blogcandy from your sidebar or post.
  • Optional: Leave a link to my blog in your bloglist, if you like my craft.

The candy will end 31st of October 2012 -  10:00 pm GMT. 




44 kommentarer:

  1. Wow, denne var flott Kirsten. Den har jeg jammen lyst på. Ellers har utrolig mye fint i bloggen din

    SvarSlett
  2. Hallo du kreative dame :)
    Gratulerer med 50 000 besøk,ikke vanskelig å skjønne hvorfor :)
    Jeg har vært din følger lenge.
    Bilde og link finnes i min sidebar.
    Så her sitter jeg med fingre og tær krysset!

    Klem fra Helle

    SvarSlett
  3. Hei! Og takk for sjansen til å vinne!! Jeg har lagt meg som følger, og bilde og link finnes i min sidebar! Har hatt deg i blogglista mi en stund :) Hilsen Anne Lill

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke blogg selv, men håper jeg får være med likevel!
    Har hatt bloggen din i bloglovin-lista mi lenge, og er ofte innom for inspirasjon og tips.
    Sissel

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 50 000 besøkende! Mye flott å se på i bloggen din:)
    Jeg vil gjerne være med på trekningen av disse godisene.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  6. Wow! For en lekker blogcandy du har samlet sammen! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Er allerede følger og har deg i blogglista mi, nå har jeg lagt til en link i sidebaren med bilde av candyen.
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  7. Så flott blogcandy. Blir veldig gjerne med i trekningen.

    -Wenche

    SvarSlett
  8. Åååå.. det er så mye fint i bloggen din. Du er en inspirasjon for mange med alle de flotte tingene du lager:) Blir gjerne med på candyen din ,men har ikke blogg. Gratulerer så masse med 50000 besøkende :)

    SvarSlett
  9. Heisan, for en lekker candy. Jeg deltar gjerne! Velkommen til å delta hos meg også, jeg trekker 1 oktober :)

    SvarSlett
  10. Nydelig candy. Vil veldig gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  11. gratulerer mes såååååå mange besøkende, jeg melder meg på i blogcandy trekningen, linker og bilde er på bloggen min:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med så mange besøk:)Blir gjerne med i trekningen av denne herlige candyen;)
    Ha ei fin helg!
    Klem,Linda

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse med alle besøkende! Elsker alt det flotte du lager, og denne bloggen gir meg masse inspirasjon!

    Jeg er gjerne med og følger og har linket i sidebaren min!

    Klem

    SvarSlett
  14. Erstmal herzlichen Glückwunsch!!! Soweit bin ich mit meinem Blog noch lange nicht!!!
    Echt super-duper-hammer-Candy, da würde ich gerne an der Verlosung teilnehmen!

    Ganz liebe Grüße aus Ostfriesland
    Sabine

    SvarSlett
  15. Så flott blogcandy! Så mye flott du lager :-)

    SvarSlett
  16. Gratulere med 50tusen besøk :)
    Kjempeflott candy. Har plassert bilde i sidebaren :D
    God hælj :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med jubileet!
    Vil veldig gjerne være med på denne flotte candyen din
    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.no/

    SvarSlett
  18. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på trekningen :) Ha en fin helg videre! Klem, Tonje

    SvarSlett
  19. Gratulerer med så mange besøkende!
    Så flott Candy - jeg blir gjerne med på trekning :)
    Mye fint i bloggen din også!
    Anne

    SvarSlett
  20. Gratulere med jubileet og denne flotte candyen vil jeg gjerne bli med på:)
    bente:)

    SvarSlett
  21. Gratulerer!!
    Mye flott i bloggen din, du har fått en ny følger og jeg vil gjerne bli med i trekningen om blogcandyen din :)
    Jeg har også en blog candy liggende hvis du har lyst å bli med der :)
    Ha en fin dag,klem

    SvarSlett
  22. Congratulations for 50.000 visitor on your blog !
    Your works are so beautiful !
    Thanks for the chance to win.

    SvarSlett
  23. Hi Kirsten,nice to meet you,I found your beautiful blog while leaving comments on my friends's blogs^_^
    I'm your new follower and partecipate in your gorgeous candy^_^I added the image and link on my right sidebar under challenges^_^Thanks a lot for the chance to win^_^
    Hugs,
    Soni(If you visit my blog I'll very happy too:)

    SvarSlett
  24. Hi Kirsten thanks for the beautiful candy,it's in my sidebar.
    I like to win.
    Gr , Elly

    SvarSlett
  25. Gratulerer med alle dine besøk :) Eg vil gjerne bli med i trekningen, og har lagt meg til som følger og linka fra sidebaren. Gleder meg til å følge deg videre!
    Bli gjerne med på min giveaway :)

    Ei fin og kreativ uke til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  26. Flott candy:) Takk for muligheten til å bli med i trekkning på den. Er nå følger og linket i sidebaren min. Gleder med til å følge deg.
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  27. Thank you for the chance to win. I have a candy http://renatekreativ.blogspot.de/
    Hugs Renate

    SvarSlett
  28. hei jeg er følger og har lagt til deg på min blogg.
    hilsen katarina 11 år fra norge

    SvarSlett
  29. Hi Kirsten!Congratulations for 50.000 visitor on your blog! It's fantastic candy. hugs Katarzyna :)

    SvarSlett
  30. Gratulerer med så mange besøkende!!
    Klart jeg blir med på denne flotte candyen din ;-)
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Tvi tvi!!

    SvarSlett
  31. congrats to you!!! :) i'm a follower and i've also posted your giveaway to my blog sidebar. thanks for the chance :)

    SvarSlett
  32. Jeg digger bloggen din Kirsten, du er et positivt råskinn i gamet ;) Lykke til videre ;)

    SvarSlett
  33. Kjempefin blog du har og gleder meg til å følge deg videre. Har ingen egen blogg så har lagt ut linken din på FB;)

    Super nydelig Candy og håper jeg har hellet med meg å vinner...hehe ;)

    Må si du er superflink til å scrappe, digger tingene du lager!!

    SvarSlett
  34. Det er en sann glede å kikke innom bloggen din.

    SvarSlett
  35. Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

    Hugs
    Heike

    SvarSlett
  36. Juhu....and a big wow...so many visitors...
    and a so nice candy...I try my luck :o)
    I´m your new follower and a post on my blog is posted.
    And now I link you on my sidebar...your blog is very nice now I forage post by post :o)
    sunny greetings
    susanne

    SvarSlett
  37. Gratulerer med så mange titter, mange som får mye inspirasjon av å titte her hos deg Kirsten :D
    Har ikke blogg sjøl, men din ligger i favoritter på pc'n min , er innom å får inspirasjon og ideer mange ganger i uka ....
    Å sånn en fin bloggcandy kunne e no ikke gå fra me ...

    Hilsen
    Hildegunn Lervåg Herstrøm

    SvarSlett
  38. Hei hei

    Sier bare WOW du er bare rå, kjempe masse fint du lager og inspirerer ikke bare meg men mange.
    Har ikke blogg selv men er gjerne med på bloggcandy'n din :-)

    Apeklem
    Siv Ekhaugen

    SvarSlett
  39. Hei Kirsten
    Gratulera med mange besøkende:) det du lage e bare heilt utrolig fint. har ikkje noe blogg sjøl men såg inne på scrappesyken at en ikkje trengte blogg for å være med på denne candyen. også har du jo masse fine ting i candyen din. blir spennende dette

    Mvh sissel samsøe

    SvarSlett
  40. Heia! Har fulgt bloggen din lenge. Den er såååå flott og du lager de mest fantastiske ting, jeg ikke trudde var mulig :) Stor inspirasjonskilde er du :) Vil gjerne være med på candyèn din. Stor klem Linn :D

    SvarSlett
  41. Jeg må jo være med på blog candyen din og nå er du i sidebaren min - der serveres det en masse godbiter og du ligger nesten øverst:)

    Håper du har det bra og sees fredag?

    Klem Heidi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...