mandag 22. januar 2018

Nytt år og ny planner

Nytt år, ny planner og nye muligheter. I år har jeg gått for denne planneren fra Rayher, som heter Black Flowers. Denne planneren med tilbehør får du hos Hobbykunst. Jeg synes den er enkel og fin i sort, og feminin med rosemønsteret i margen. 


Først i planneren har jeg satt inn plastlommer som er geniale til oppbevaring av blyanter og annet småstasj.


Rayher har også små merkelapper og notisblokker. For å feste de inni selve permen, har jeg brukt noen av skillearkene som kom i permen. Disse har jeg kuttet av vertikalt, slik at de ble litt kortere, og limt inn hele pappbiten med merkelapper med dobbeltsidig tape. Dermed følger de med i planneren og er greie i bruk.


Jeg har såvidt startet å ta i bruk planneren. Nye Washi tape, med samme mønstere som i planneren var litt kult. Jeg lovet meg selv for flere år siden, at jeg ikke skulle begynne med klistremerker. Men i en planner er jo det helt genialt. Hobbykunst har fått inn mange fine klistremerkekolleksjoner som er praktiske og noen som rett og slett bare er utrolig lekre. 


Jeg har brukt noen nye skilleark i ulike farger og klistremerker med månedene på. Settet med klistremerker kommer med både norsk og engelsk tekst. Jeg brukte norsk tekst på framsiden av skillearkene og engelsk tekst på baksiden. Skillearkene har jeg planer om å pynte litt etterhvert.


Her er skillearket for januar enkelt pyntet. Bildet er tatt i New York for noen år siden. Her er det brukt tape, diecuts, blonder, stensiler, knapper og tekst.



Utstyr brukt


I planneren har jeg med ekstra årskalender med en uke på en dobbeltside. Dette holder somregel for meg. Jeg har også et sett med klistremerker med alle månedene for 2018. Ekstra notatark er også med. Dette er superviktig for meg, ettersom jeg ofte lager meg mye lister når jeg har mye å gjøre.. I tillegg er planneren et verktøy for meg for å skrive ned gode ideer.


Rayher har også datoklistremerker som er passer inn i årskalenderen. Disse finnes i farger og sølv.


Ekstra skilleark, skriveark og to plastlommer til oppbevaring har jeg også tatt i bruk.


Ulike notatblokker og post it lapper fra Rayher. Utrolig kjekke.


Klistremerker til bruk i planneren. Her er det brukt klistremerker med symbolersymboler og skrivefelt, I tillegg er det også planner tabs i to ulike versjoner.


Jeg har også brukt binders med pyntplanner clips og washi tape med farger som passer til planneren.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...