fredag 15. februar 2019

Maskuline kort med resteark og Huldratekster

Etter lang tid med scrapping sitter jeg igjen med en haug med restepapirer. Når jeg har hatt omlag halvparten igjen av et 12x12 inch ark, har jeg ofte samlet restene i en pose. Når posen har blitt full har jeg ofte levert den til en barnehage eller skole i nærheten. Denne gangen har jeg tatt et dypdykk ned i posen min og laget kort på 10,5 x 13,5 cm.

Mønsterarkene ble kuttet opp i paneler på 10x13cm, og kortbasene i hvit kartong ble kuttet 0,5 cm større - på 10,5 x 13,5 cm. De tre kortene med vintagemotiver har åpning i toppen, mens fotballkortet har åpning i venstre side.



Mønsterarket som er brukt her er med trestruktur og er et gammelt ark fra Kaisercraft. Det er brukt washi tape med gulleffekt i bakgrunnen. Hobbykunst har et stort utvalg av washi tape, som er fantastiske til bakgrunner som dette.




I bakgrunnen er det også brukt halvperler i gull fra Rayher. Motivene er kuttet med die fra LDRS sin Regal Frame Die Set.



På kortene over er det brukt stempler fra Huldra sin stempelplate "Apestreker" med teksten "Overraskelse til supre deg" og "Du fortjener en oppmerksomhet"


Det siste kortet her, er et fotballkort. Arkene her er også en gammel kolleksjon fra Kaisercraft. De runde die cutsene er laget med LDRS sitt Fancy Circle die sett.



Teksten "Gratulerer" er et stempel fra Huldra sin Fleksitekst stempelplate. Banneret til teksten er kuttet på frihånd. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...