tirsdag 12. mars 2019

Restekort til strikkedronningen

Her kommer enda en liten serie med herlige restekort til strikkedronningen, fra meg. Panelene er rester fra gamle Primakolleksjoner. Bakgrunnspanelene er 10x13cm store og kortene er 10,5x13,5cm.




Framgangsmåte

Alle bakgrunnene her er først dekorert på samme måte. Alle arkene er distresset med Vintage Photo Distresse oxide eller Salty Ocean - Distress Oxides Ink Pad. Så har jeg stemplet med stempler fra Papirdesign sin "Strikkegal" stempelplate. Jeg har brukt sort Archival stempelpute.



Deretter har jeg brukt en hjemmelaget stensil og farget med Abandoned Coral - Distress Oxides Ink Pad,  Vintage Photo -Distress Oxides Ink Pad eller  Salty Ocean - Distress Oxides Ink Pad med en svamp.  Litt avhengig av hvilken frge jeg ønsket. Det er så lagt over ulike washi tape over bakgrunnen. Hobbykunst har et stort utvalg av Washi tape som egner seg godt til dette. 

På bakgrunnen er det brukt blå bling eller brune bling. Motivene er fra et gammelt ark fra Alexandra Renke. De er kuttet ut med dies fra LDRS sin dies serie Fancy circle dies set. Tekstene er stemplet med Papirdesign sin "Strikkegal" stempelplate med sort Archival stempelpute. Bannerene til teksten er klippet på frihånd. Bannerne med tekster er distresset med Vintage Photo Distresse oxide eller Salty Ocean - Distress Oxides Ink Pad

Motivene er festet med 3D puter. Her er det også lagt tredekor under motivene. Lignende tredekor finner du her i butikken.


Kortene







Ønsker deg en god scrappedag videre :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...