torsdag 22. august 2019

One of those pink days - planner nytt

Nytt skoleår og nytt innhold til planneren. Jeg pleier å ha innhold for et halvt år av gangen i planneren, for å ikke fylle den for mye. Jeg har igrunnen flere plannere, men denne Black flower 3 - rings Rayher planneren er den jeg bruker i år. Dette er andre året jeg bruker denne planneren, og den er nå på tilbud hos Hobbykunst. Jeg bruker bare en planner av gangen. 


Har du prøvd de nye Picket Fence Studios - Blender Brushes? De er fantastiske. Tynne hår, som gjør at du kan bruke dem til distressink og distress oxidene og bare forsiktig koste av fargerestene og bryke dem på ny farge. Dermed trenger du egentlig bare å ha en slik i scrappevesken din, og ikke en haug mes svamper. en til hver farge. Dette var min første test av disse kostene, og de svare til forventningene. Her er det rosa i den hvite delen av skillearket farget med distress oxide ved hjelp av kostene.



I tillegg har jeg brukt Wonderland Washi tape med fantastiske enhjørninger. 


Du får kjøpt skilleark hos Hobbykunst. Her hadde jeg glemt få de med meg fra butikken, og dermed måtte jeg lage selv. Klistremerker med måneder og datoer hadde jeg. 


Det herlige arket med enhjørninger er hentet fra blokken Wonderland.


Den første uka er startet. Her har jeg lekt meg med søt Wonderland Washi tape og søte klistremerker fra Poppy design, blant annet Sukkersøt


Ønsker deg en fin uke videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...