lørdag 22. februar 2020

Enkle shakerkort med Penelope Dee

Igjen er jeg i gang med shakerkort. Etter å ha fått tak i kulene er fra Rayher,
 har jeg fått litt dilla på de. Kulene kommer i trepakning. Her har jeg brukt de største kulene.



Disse er laget med det fantastiske arket Penelope Dee og heter Radiant - Diamond Layne. som  jeg har falt veldig for.  Som pynt er det brukt Fjærene er 3D klistremerker fra Rayher. 



Kulene er fra Rayher og kommer i trepakning. Du finner de i tre ulike farger. Du får mange perler i pakningen for en god pris. Disse perlene er en av mine store favoritter i butikken.




Teksten er her kuttet med Silhouettemaskin.


Baksiden av kortene er enkelt pyntet, med panel med mønsterrk, litt gulltape og et laget av stempel fra Huldra. Her er det brukt sirkeldies fra LDRS for å kutte ut sirkelen rundt stempelet.



Ønsker dere en fin uke videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...