mandag 11. juni 2012

Template for a paper vintage car



For en stund siden lagde jeg denne bilen til Hobbykunst i Vestby. Bilen er en modell av bilen som står i butikken. Mer bilder av bilen kan du se her.

Bilen er designet i Silhouette studio. Jeg legger ut malen her slik at dere som vil kan bruke den. Silhouette fil kan du få ved å kontakte meg.

_________________________________________________________  


Templates and Copyright - Please read.

This is my own template. This is a model of a car in Hobbykunst - a craft shop in Vestby - Norway. You are free to use my templates, and publish your own craft. However, it would be nice if you link back to me. Please do not sell or publish my templates, as they are or edited! My templates are copyrighted by law.




Dette er min egen mal. Dette er modell av en bil som står i Hobbykunst i Vestby. Du kan fritt bruke malen til å lage dine egne arbeider. Du kan også fritt publisere ditt eget arbeide. Jeg ville imidlertid satt pris på om du linket tilbake til meg. Du har ikke lov til å publisere eller selge mine maler, som de er eller redigert. Mine maler har copyright under  Åndsverksloven.


_________________________________________________________  




















Jeg har også laget mal til en annen bil. Den kan du finne her




Lykke til. 

Morro hvis du linker tilbake til meg hvis du lager bilen 
- gøy å se hva andre lager av malene mine :)



11 kommentarer:

  1. Den bilen der er så utrolig stilig!
    Tusen takk for at du deler malen, har virkelig lyst å prøve meg på en slik!

    Klem Therese

    SvarSlett
  2. Wow vilka underbara bilar. Tack för att jag får använda mallen!
    ha det gott...

    SvarSlett
  3. Tusen takk for malen, Kirsten! Denne bilen er bare helt fantastisk!!! Håper jeg får tid til å prøve meg på en sånn i sommer :)

    SvarSlett
  4. Thank you so much for this. I have tryed once with the old one, but it didn´t work out too well, as the cardstock was too soft I think, but now I´m definitely going to try it again with this templates here and some better cardstock.
    Thanks so much again for sharing this awesome idea and great template with us all.

    SvarSlett
  5. Kirsten, kan jeg skrive ut disse malene på a4 ark og blir da størrelsen riktig? Har ikke Silouette men skal alikevel prøve meg på denne flotte bilen din (og godt du har tro på at jeg kan klare det:).

    SvarSlett
  6. Du store min, Kirsten! Du er super kreativ! Å finne på noe sånt da! Og du bare er så snill, som deler malen med alle scrappegale damer! :)
    Hilsen BlackLissi

    SvarSlett
  7. Hallo Kirsten das ist ein so tolles Auto ...
    darf ich auch versuchen dies nachzu basteln?...
    ich finde es einfach wunderschön...

    glg anne2411

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi. You are all welcome to use my templates to make your own creations. I would love to see the result. However - I would like you to link back to me and my blog if you use my templates. I do not give permission to publish or sell my templates anywhere, edited or as they are - as templates or cutting files - please link back to me instead.

      Slett
  8. I would love to try this but are there any instructions on how to put it together? I don't even know where to start! Thanks so much for sharing this template with us.

    SvarSlett
  9. Just beautiful! I have made detailed 2D car models for cutting with an electronic cutter, so I know how much work goes into the design aspect. I don't have a silhouette, so I appreciate your template very much, which I can easily turn into an svg with Inkscape. Thanks so much, and merry Christmas!

    SvarSlett
  10. Boa tarde, não sou profissional, faço por hobby meus trabalhos, sou professora. Meu filho fará quinze anos em abril, e irei fazer um almoço para a família e o tema será carros antigos. Gostaria de saber como conseguir o arquivo para silhouette, ficarei eternamente grata.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...