tirsdag 2. juni 2020

Overraskelse til brudgom på bryllupsdagen

For noen år siden var jeg i bryllup hos en venninne som gav mannen en liten gave på formiddagen på bryllupsdagen, mens de gjorde seg i stand. Denne ble gitt via forlover. Dette synes jeg var en fantastisk ide, så når mitt eget bryllup sto for døren, ville jeg gjerne videreføre dette. 


Det er nå ganske spesielle tider nå i Koronaperioden. I to år har jeg planlagt bryllup og bryllupsfest. For et halvt år ble boksen laget, med Prima sin herlige Georgia Blues kolleksjon. Boksen ble fylt med innhold brudgommen kunne trenge på bryllupsdagen. Boksen kunne ikke publiseres før nå, rett etter bryllupsdagen.






Her er det brukt et halvt delbart hjerte på toppen av boksen, som er pyntet inni med bilde og blomster.


Blomstene er både fra Prima og laget med Heartfelt sin Classic Rose sett med stempel, dies og mold.



Boksen er også dekket med mønsterark inni. Her er det brukt eldre Primakolleksjoner.



Selve boksen er fylt med sokker I så brudgom ikke får kalde føtter, og for å være sikker på at brudgom ikke har glemt å handle sorte sokker). Energidrikk og en sjokolade (om det trengs), mansjettknapper (om han ikke skulle finne sine egne), munnspray og pastiller, våtservietter, og antibak.


Boksen er laget spesifikk til dette innholdet og passer derfor i størrelsen.


Scrappehilsen fra Kirsten

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...