mandag 6. januar 2014

A Tim Holtz inspired Apron with sewing pattern - Published in Ett trykk


I was Guest Designer in Ett trykk in October. This apron was one of my items published in the magazine.


This is made as a craft/ Scrapbooking apron with pockets in the front (under the quilt), with room for scissors, glue and other things.


I really wanted to use some of Tim Holtz new Eclectic Elements fabric - but this was difficult to get hold of i Norway at the time, so I made my own Tim Holtz inspired fabric instead. I stamped with Tim Holtz stamps and Panduros Fabric ink on plain cotton fabric.


I wanted a funny label. I made my own label with a mixture of some of the quotes I found.


_________________________________________________________  


Templates, patterns and Copyright - Please read.

This is my own pattern/ template. You are free to use my templates, and publish your own craft. However, it would be nice if you link back to me. Please do not sell or publish my templates, as they are or edited! My templates are copyrighted by law.

Dette er min egen mal / mønster. Du kan fritt bruke mønsteret til å lage dine egne arbeider. Du kan også fritt publisere ditt eget arbeide. Jeg ville imidlertid satt pris på om du linket tilbake til meg. Du har ikke lov til å publisere eller selge mine maler eller mønstere, som de er eller redigert. Mine maler har copyright under  Åndsverksloven.

_________________________________________________________  









1 kommentar:

  1. WOW hold da helt op hvor er det fedt Kirsten, det er bare et helt fantastisk resultat, du har opnået med det her. Jeg er bare helt vild med det, og så er det super flot og i kanon lækre farver også. Lige i øjet, og helt sikkert lige et, jeg kunne bruge. Tusind tak for mønstret til det også, så må jeg jo prøve at se, om jeg kan gøre dig kunsten efter på et tidspunkt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...