onsdag 16. mars 2011

Heklede blomster

På Skitreffet hørte jeg en som sa hun heklet blomster av restegarn og brukte dem i scrapbooking - det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg hadde heller aldri heklet blomster - men fant ut at jeg ville prøve dette når jeg fikk anledning. Neste dag var foten min så hoven etter en skade at jeg hadde problemer med å få på sko. Det eneste som hjalp var å sitte med foten høyt - du verden så kjedelig det er når en ikke føler seg syk! Dermed ble restegarnet funnet fram og heklingen startet....

Siden vi akkurat hadde vært i Sverige, hadde vi noen svenske tomme brusbokser liggende. Jeg er veldig for gjenvinningstanken - og lurte på om det var noe jeg kunne bruke ringene i toppen av boksene til - joda...de kan bli til blomster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...