søndag 22. september 2019

Julekort med Prima og studiolight

Det går sakte men sikkert mot jul. Her har jeg lekt med med Prima sin nye Christmas in the Country serie og Studio light dies. Studio light diesene har vært veldig populære i store deler av Norge i det siste. 



Jeg har valgt å bruke A4 pakken med ark fra Prima sin nye Christmas in the Country serie. Arkene er utrolig fine i seg selv, sammen med diesen. Derfor har jeg valgt å ikke overpyte kortet, men bare bruke arket slik det er. Teksten Greetings er dieset ut i mosegummi med en Tim Holtz tekst dies.





I toppen er det brukt et herlig mørkt rødt glitterbånd fra Rayher. Blomstene har jeg laget selv og fylt dem med Finnabair Glass glitter.




Kortet er pyntet på innsiden med ark fra blokken. Skrivefeltet er en diecut fra LDRS sitt Regal frame dies sett. Et utrolig fint sett som jeg bruker mye.




Baksiden er også enkelt pyntet me arkene og et lite God Jul stempel fra Huldra designstudio


Ønsker dere en riktig god juleforberedelse videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...