onsdag 22. juli 2020

Pop up stjernebok med Graphic 45 sin Farmhouse kolleksjon

Sist gang jeg blogget for Hobbykunst, viste jeg en liten pyntet boks. Til denne boksen har jeg laget et lite pop up stjerne - minialbum, som er laget for å passe perfekt inne i boksen.



Til dette albumet har jeg brukt arrk fra Graphic 45 sin Farmhouse kolleksjon. Jeg har brukt arkene FarmhouseThe Good LifeRise and Shine og utklipp fra arket General Store.



Selve albumet er laget av kraft kartong, som er pyntet med mønsterarkene fra Graphic 45. Yttersidene har fått et lag med tykk papp, for å være mer stabile. De er dekket med sort kartong, før det er pyntet med mønsterark. 







Selve albumet er pyntet ganske enkelt. Bildene er fra ulike turer rundt omkring i Norge, da dette er sommeren for norgesturer. 



Albumet kan settes sammen slik at det blir et klassisk stjernealbum


Liten film av albumet finner du her:





Ønsker deg en riktig god og kreativ uke videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...