fredag 8. januar 2021

Layout med utfordring med gamle Prima ark - publisert i TPC magazine

 Denne layouten ble publisert i April i TPC - magazine.Jeg fikk noen Primaark fra 2006 fra en god scrappevenninne, og en utfordring med å lage noe ut av dem. Arkene var typisk for tidsperioden og ikke helt Prima sin stil i dag. Her har jeg forsøkt meg på en layout med arkene fra Petal Poetry kolleksjonen fra Prima. Bildet er tatt påsken i fjor.

Scrapbooking/scrapping: Gamle designpapir på ny layout

Arkene er fra Prima sin Petal Poetry kolleksjon fra 2006. Utklipp av  Prima blomster fra ulike eldre kolleksjoner. 

Scrapbooking/scrapping: Gamle designpapir på ny layout

Her er det brukt et bilde hvor jeg er på min første snøskutertur. Alltid gøy å prøve noe nytt. 


Scrapbooking/scrapping: Gamle designpapir på ny layout 

Bakgrunnen er jobbet med, med gessoeffekter og stensil. Blomstene er Primablomster som jeg har hatt liggende.Litt mixed media har det også blitt, med hengsler, plasthjerte og halvperler.

Scrapbooking/scrapping: Gamle designpapir på ny layout

Øsnker dere gode vinterdager videre


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...