tirsdag 12. november 2019

Enkle skrapejulekort

I dag viser jeg kort hvor jeg har brukt de utrolig fine skrapeklistremerkene som selges hos Hobbykunst. 



 Skrapeklistremerkene finnes i pakker med ulike farger.



Kortene er 9x12 cm med åpning i toppen. 



På baksiden og under motivet har jeg brukt arket  Love Is In The Air - Vintage Elegance fra FabScraps





Tekststemplene er fra Huldra designstudio sin Juleramp - stempelplate.


På baksiden har jeg brukt et "stemplet av" stempel som også er fra Huldra. 



Det er dieset ut med en rund dies fra LDRS creative -  Fancy circles dies. Dette har blitt et av mine mest brukte diessett.  Gullkanten rundt stempelet er klippet i gullkartong med en mønstersaks.

Håper på å se flere morsomme kort med skrapeklistremerkene. De er kjempemorsomme i bruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...