søndag 22. mars 2020

To enkle kort med ark fra Penelope Dee

Jeg oppdaget dette Bejeweled - Diamond Layne arket fra Penelope Dee hos Hobbykunst, og falt for bladstrukturen med en gang. Jeg bestemte meg for å lage to enkle kort i samme stil av arket.



Her er det kun brukt dette mønsterarket, sammen med svart og hvit kartong, og glittertape i gull.


Her er det brukt bladsiden av arket Penelope Dee: Bejeweled - Diamond Layne.


Her er det kun fargelagt et blad med tynn tusj. Jeg har her fargelagt mønsteret og lagt på litt skygge med fargeblyanter. Jeg har heller valgt å få fram mønster, enn at bladet skal se ekte ut.


Baksiden er enkelt pyntet, med panel, washitapebanner og et "laget av" stempel fra Huldra designstudio. 


Tekstene er tatt fra overskuddskanten på arket Penelope Dee: Radiant - Diamond Layne. Dette er en litt morsom måte å bruke en liten papirrest på som ellers ville blitt hevet.


Dette kortet er pyntet med en stripe med mønsterark, istedet for å dekke hele siden. Her er det også Huldrastempel med "laget av".


Kreativ hilsen fra Kirsten


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...