søndag 6. november 2011

A gift tag for a couple who have just got a new home


Jeg har laget et lite kort til noen som har fått nytt seg nytt hus. Stemplet motiv har jeg fått oppstemplet av en annen scrapper - men jeg er ikke sikker på hva stempelet heter. Motivet er malt med akvarell. Arket med sirkler og glitter er fra My Mind's Eye - Lost and Found. Arket med lys trestruktur er fra Basic Gray - life of the party. På taket har jeg brukt Martha Stewart Doily Lace Edge Punch og malt kantene med distress cracle paint. Det er tre charms på kortet; en nøkkel, en veske (egentlig en hengelås) og en paraply - alle handlet i forskjellige butikker i England. Rosen er fra kort og godt.


Båndene er festet i øvre kant av tagen - i toppen av husveggen og tredd gjennom et hull i mønet på taket.

3 kommentarer:

  1. Så stilig kort, oppdaget dette også, er på gjennomgang av blogger, en liten pause i snekring og maling. Viser forresten stadig frem den fine hatten jeg fikk. Har ikke tatt meg tid til å blogge den, men det er lenge til neste treff, så jeg rekker det før det!

    SvarSlett
  2. Oisann, så flott dette kortet var. Lur ide med å forme det som et hus med tak. :-)) Så fint du har pynta rundt det nyinnflytta paret. Skikkelig flott kort!!

    Nyt siste rest av søndagen!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...