lørdag 12. september 2020

Just married

 Heidi Swapp sin nye kolleksjon Art Walk, er helt nydelig. Jeg har fått skikkelig sansen for denne. Jeg synes arkene passer så fint til layouter. Problemet for meg er nok mest at begge sidene er fine, så det blir litt valgets kvaler når jeg ikke har tilstrekkelig med ark. Her har jeg laget en ny layout med et av bryllupsbildene fra i forsommeren..




Bakgrunnsarket som er brukt her er Heidi Swapp - Sea to Sky fra Art Walk kolleksjonen. 



Bakgrunnen har fått litt gesso og Strukturpasta fra Rayher, som er lagt over en gammel Tim Holtz stensil.




I bunnen er det brukt en rest av et gammelt rødt ark, for å ta igjen fargene på bilen. Disse er kuttet med dies fra LDRS creative.



LDRS: Fancy Rectangles & Layers Die  er en av mine favorittdies, og er nok det diessettet jeg har brukt absolutt mest. Dette har gått ut av produksjon nå, og kan dermed være litt vanskelig å få tak i. Hobbykunst har fremdeles noen få sett igjen. 



Blomsterhavet er et par gamle røde blomster fra blomsterstasjet mitt. Resten av blomstene er Heartfeltblomster og blonder. Her er det brukt Heartfelt sin Classic Rose - dies og Classic Rose 3D Mold. Er du ikke vant med å bruke Heartfelt sine sett, anbefaler jeg deg å starte med denne blomsten. Den er meget anvendelig og du kan lage mange typer blomster med den. De hvite blomstene er et av Heartfelt sine andre diessett.


Teksten Just Married er kuttet ut med Silhouette.Her er det brukt en skrivttype jeg har liggende på pcen min. Bokstavene er satt tett sammen og "weldet" slik at det blir en sammenhengende tekst. Så er det laget skygge til skriften med et enkelt tastetrykk. Dette er en av de enkle, men fantastisk smarte tingene du kan bruke Silhouetten til.

Ønsker deg en riktig fin Scrappeuke. Scrappehilsen fra Kirsten.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...