onsdag 2. september 2020

Everything can be fixed with super glue and washi

  I dag viser jeg en layout i litt glafarger og med et snev av humor. Bildet er et av bryllupsbildene som ble tatt i mitt eget bryllup. Konemor mekker bil i brudekjole, mens mannen står oppgitt og ser på. Teksten til bildet " Everything can be fixed with super glue and washi" kommer litt av min litt overentusiasme for papirhobby. 




Arket fra Heidi Swapp: Tropics - Art Walk, er egentlig nydelig på begge sider, og jeg synes derfor det var litt vanskelig å bare bruke den ene siden. Dette minner meg på hvorfor jeg ofte kjøper to ark, dersom de er fine. Her har jeg valgt å bruke den gule siden til layouten. 




I bunnen av layouten er det først malt litt med hvit gesso. Deretter er det lagt på litt struktur med en gammel Prima stensil og hvit Strukturpasta fra Rayher. For å skape litt farge under de ulike delene av layouten er det brukt Color Burst fargepulver, og malt over med litt vann.




Det er også brukt litt tekststempler fra Mathia for å lage litt mønster på bakgrunnen.

På bakgrunnen er det brukt ulike dies. Her er det brukt noen utrolig fine dies fra Studio Light: Industrial 2.0 - nr 68. Jeg har også brukt noen bakgrunn dies som er ganske gamle, men du kan få lignende dies fra Studiolight



For å få litt "industriell look", har jeg også stanset ut die cuts med sølftape.

Ønsker dere en fin, fin scrappeuke videre. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...