torsdag 1. desember 2011

A money bank - DT Kort o Mania

Ny utfordring hos Kort o Mania. Denne gangen lyder oppgaven "Skrimmel Skrammel" og oppgaven er å lage noe (kort, boks eller lignende) som kan fylles med noe.



Jeg har laget en liten sparebøsse.  Papir: Inkido - Autumn Friendship og Basic Gray - Mellow. Bånd med sopp og grønn blonde er fra stoff og stil. Jenta med is er stempelet Troublemaker fra Kenny K. Hunden er digitalstempelet Puppy paws fra Robyn's Fetish. Jenta og hunden er fargelagt med Promarkere.


Foam Stickers bokstaver fra Panduro. Globusen er funnet som clipart på nett. Flyet er et papirfly.  Malen til sparebøssen kan du finne her.

Samtidig deltar jeg på disse utfordringene:

9 kommentarer:

  1. Så stilig og for en god ide! Sånn må jeg også lage. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Den malen har jeg ønsket meg lenge:)) Disse sparebøssen er helt herlige...takk for at du deler:)

    klem
    Angella

    SvarSlett
  3. Så søt den sparebøssa ble - helt nydelig med de to stemplene på. Da var det bare å spare til ferie reise. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. This is a beautifully made money box and would make a perfect Christmas gift. Thanks for joining in the CRAFT challenge this week. Good luck, Sheryl xx

    SvarSlett
  5. It's beautiful, what a great gift. Thanks for playing along at CRAFT challenge. Sharon x

    SvarSlett
  6. Wow! Fantastic idea, wonderful work!

    Thank you for joining us at C.R.A.F.T. Challenge this week.

    Hugs, Franz (GDT for December)

    SvarSlett
  7. A beautiful money box, thanks for joining us at Cupcake! Delphine xx

    SvarSlett
  8. A lovely money box, it is a gorgeous gift. Thanks for joining us this week at CCC.

    Liza x

    SvarSlett
  9. Jeg å jo bare si det igjen Kirsten! Utooolig flott idé og suuuuper lekker! Tusen takk for templaten, den håper jeg at jeg får satt meg ned med endag :D :D
    go klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...